Odborní asistenti v administrativě

Kontakt je možný POUZE e-mailem. Náplň práce: zajištění běžného chodu kanceláře, komunikace s klienty, developery, úřady, příprava a zakládání smluv, příprava podkladů pro inzerci (tiskovou či internetovou) + realizace, zpracování poptávek (e-mailových či telefonických). Požadujeme řidičský průkaz sk.B, praxe či zkušenosti v oblasti realit výhodou.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní asistenti v administrativě

OlomoucBartoň a Partner s.r.o.
od 35 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucBEA centrum Olomouc s.r.o.
27 000 - 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OlomoucBartoň a Partner s.r.o.
od 30 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.