Náplň práce: - administrativní podpora- příprava podkladů k fakturaci- tvorba tabulek- příprava vnitrofiremních statistik- oficiální korespondence Požadavky:- SŠ vzdělání - zkušenosti s veřejnými zakázkami výhodou - velmi dobrá znalost práce v MS Excel- komunikační dovednosti - proaktivní přístup - zvládání stresových situací - příjemné vystupování - umění pracovat samostatně a zvládat přijímat změny - diskrétnost, spolehlivost a přesnostNabízíme:- nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí již 30 let - lidský přístup a otevřenou komunikaci - přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí - individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci - podpora v oblasti dalšího vzdělávání - firemní akce, benefitní programyZájemci o zaměstnání zašlou životopis, motivační dopis a kopii maturitního vysvědčení na e-mail: martin.dudak@bartonapartner.cz