Odborní asistenti v administrativě

Náplň práce:
- administrativní podpora
- příprava podkladů k fakturaci
- tvorba tabulek
- příprava vnitrofiremních statistik
- oficiální korespondence

Požadavky:
- SŠ vzdělání
- zkušenosti s veřejnými zakázkami výhodou
- velmi dobrá znalost práce v MS Excel
- komunikační dovednosti
- proaktivní přístup
- zvládání stresových situací
- příjemné vystupování
- umění pracovat samostatně a zvládat přijímat změny
- diskrétnost, spolehlivost a přesnost

Nabízíme:
- nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí již 30 let
- lidský přístup a otevřenou komunikaci
- přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci
- podpora v oblasti dalšího vzdělávání
- firemní akce, benefitní programy

Zájemci o zaměstnání zašlou životopis, motivační dopis a kopii maturitního vysvědčení na e-mail: martin.dudak@bartonapartner.cz

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PhDr. Martin Dudák
martin#dudak|bartonapartner#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.