Odborní asistenti v administrativě

KO: Ing. Jana Satalová, tel. 724-234-789, jmdruzstvo@seznam.cz. První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Požadujeme: - velmi dobrou znalost práce na počítači - zejména office a internet - základní znalost účetnictví - schopnost se orientovat - ŘP skupiny B (vozidlo k dispozici výhodou) - loajalitu, zodpovědnost, organizovanost - schopnost orientace v úkolech a plánování - rozhodovací a vedoucí schopnosti Nástup možný ihned. Na dobu určitou, s následnou možností prodloužení na neurčito. Práce na zkrácený úvazek - 20 hodin/týden, možné navýšení dle domluvy. Adresa pracoviště: Šilheřovická č.p. 102, Markvartovice; případně Opavská 35/1, Hlučín Náplň práce - zpracování agendy podniku, vytváření a třídění dokumentů, organizace činností pobočky, úkolování zaměstnanců, práce s penězi a elektronikou, základní vyřizování pochůzek, příprava podkladů. Dohled a výpomoc na pobočkách podniku (činnost - společenské akce, aranžmá, dárkové balíčky), kontrola kvality vykonávaných činností a uvádění do správného stavu (např. dekorační textilie-žehlení, atd.) Zaměstnanecké výhody: Nárok na přestávku i při zkrácené pracovní době, možnost využívat firemní telefon.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní asistenti v administrativě

OpavaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OpavaECM System Solutions s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HlučínMěsto Hlučín
27 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

KyjovŠEDOVÁ perfect service, o.p.s.
25 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?