Pomocní kuchaři

Vyučení v oboru, praxe výhodou. Výpomoc při výrobě jídel, dodržování technologického postupu, příprava potřebných surovin a zařízení pro přípravu pokrmů, obsluha technologických zařízení
Zaměstnanecké výhody
Stabilní zaměstnání, odpovídající mzdu,5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké benefity
směny : 1 směna, turnusové služby nebo dělené směny

Plat od:
21 000 Kč
Pracoviště:
Tachov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.04.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Kolářová
602514797
jana#kolarova|llkl#cz






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
35 000 - 44 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaRestCo KV s.r.o.
od 19 500 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

VrchlabíPivovarská bašta s.r.o.
od 35 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

OlomoucZákladní škola a Mateřská škol
23 000 - 27 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.