Obchodní referenti

REFERENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - LOGISTIK Nástup možný ihned. Náplň práce: práce v systém Helios Green komunikace se zákazníky přijímání a zpracování objednávek a odvolávek spolupráce s plánováním výroby, projektovými manažery spolupráce s oddělením kvality při řízení reklamace účast na výrobních poradách archivace dokladů zadávání příkazů k expedici, spolupráce se skladem, tisk expedičních štítků zajišťování logistických záležitostí /zařízení přepravy, správné balení expedovaného zboží, odpovídající dokumentace/ odpovědnost za správnost údajů v systému /ceny, odběratelská čísla, adresy…/ Požadavky: Uživatelská znalost MS Office, Helios Green výhodou, znalost a orientace v zákaznických portálech, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost. Zaměstnanecké výhody: Sodexo karta, 20% prémie, stravenkový paušál, dny dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní spoření, příspěvky na letní tábory a lyžařské výcviky pro děti a jiné. První kontakt: telefonicky (po-pá 8-16 h.), osobně, emailem. ov.:4.3.24

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Obchodní referenti

VsetínPROROK SPORT, s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč



Podobné nabídky práce

Obchodní referenti

LovosiceKOS WIRE EUROPE s.r.o.
27 000 - 30 000 Kč

Obchodní referenti

OstrovVězeňská služba České republik
24 680 - 33 020 Kč

Obchodní referenti

PřerovALBO okna - dveře s.r.o.
35 000 - 70 000 Kč

Obchodní referenti

ProstějovPFAFF - SERVIS spol. s r.o.
21 300 - 40 000 Kč

Obchodní referenti

PřerovALBO okna - dveře s.r.o.
35 000 - 70 000 Kč

Obchodní referenti

PřerovWT WINTECH a.s.
28 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.