Všeobecní administrativní pracovníci

Náplň práce: - Telefonická zákaznická podpora a poradenství z kanceláře (příchozí i odchozí hovory) - Tvorba a sledování nabídek, obecné. komerční a obchodní aktivity - Podpora pro zadávání objednávek a plánování dodávek pro zajištění hladké realizace objednávek jako rozhraní mezi plánováním, řidičem a zákazníkem - Peče o adresy zákaznická data v CRM systému společnosti - Realizace prodejních kampaní, Naše požadavky: - Zkušenosti se zákaznickým servisem (příchozí i odchozí) - Komunikativní a přátelské vystupování - Flexibilita a schopnost pracovat v týmu - Práce orientovaná na zákazníka a úspěch - Zkušeností s obsluhou běžných kancelářských programů, dobrá znalost práce na PC - Dobrá znalost němčiny slovem i písmem - německý jazyk - úroveň min. mírně pokročilá (B1) Nabízíme: - Silnou značku a 50letou zkušeností společnosti, - Vynikající možnosti rozvoje, odměna související s výkonem a jistá práce v společnost orientovanou na budoucnost - Nejlepší průmyslové know-how získané v průběhu mnoha let mezinárodní činnosti - nejmodernější komunikační technologie Vertriebssachbearbeiter im Innendienst (m/w/d) Ihre Aufgaben: - telefonische Kundenbetreuung- und Beratung im Innendienst (In- und Outbound) - Erstellung und Nachverfolgung von Angeboten, allgm. kaufmännische Tätigkeiten - Unterstützung Auftragserfassung und Tourenplanung Auslieferungen, für Sicherstellung reibungslose Erledigung als Schnittstelle zwischen Disposition, Fahrer und Kunde - Adress- und Pflege von Kundendaten im firmeneigenen CRM-System - Durchführung von Vertriebskampagnen Unsere Anforderungen: - Erfahrung im Bereich Kundenbetreuung (In- und Outbound) - kommunikationsstarkes und freundliches Auftreten - Flexibilität- und Teamfähigkeit - kunden- und erfolgsorientiertes Arbeiten - geübter Umgang mit den gängigen Office-Programmen, gute PC-Kenntnisse - gute Deutsch-Kenntnisse in Wort und Schrift IBS bietet: - eine starke Marke mit 50 Jahren Unternehmenserfahrung - hervorragende Entwicklungschancen, erfolgsorientierte Vergütung und einen sicheren Arbeitsplatz in einem zukunftsorientierten Unternehmen - bestes Branchen Know-How durch jahrelange internationale Tätigkeit - modernste Kommunikationstechnik Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

KladnoDMS Alfa a.s.
27 000 - 31 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KladnoUnivers Tech s.r.o.
27 000 - 31 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KladnoIBS Scherer Czech s.r.o.
od 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KladnoIBS Scherer Czech s.r.o.
od 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KladnoIBS Scherer Czech s.r.o.
od 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?