Všeobecní administrativní pracovníci

Vaše úkoly:
- Telefonická péče o zákazníky a poradenství v oblasti vnitřních služeb (příchozí i odchozí hovory).
- Příprava, sledování nabídek a obecné obchodní činnosti.
- Podpora evidence zakázek a plánování tras. Odpovědnost za zajištění bezproblémového procesu dodávek jako důležitý článek mezi dispozicí, řidičem a zákazníkem.
- Péče o adresy a zákaznická data v našem CRM systému.
- Realizace prodejních kampaní.

Naše požadavky:
- Zkušenosti v oblasti plánování tras a vedení expedičních řidičů
- Komunikativní a přátelské vystupování
- Flexibilita a týmovost
- Pracovní přístup orientovaný na zákazníka a úspěch
- Dobrá znalost PC a běžných kancelářských programů
- Dobrá znalost němčiny slovem i písmem

IBS nabízí:
- Silnou značku s 50-ti lety zkušeností v podnikání
- Bezpečné pracovní místo v podniku orientovaném na budoucnost a vynikající příležitosti k rozvoji
- Odměny orientované na úspěch
- Nejlepší know-how v oboru díky dlouholeté mezinárodní činnosti
- Nejmodernější komunikační techniku

Vydejte se s námi na novou kariérní cestu. Těšíme se na Vaši žádost (personal@ibs-scherer.de)!
IBS Scherer GmbH Vaše kontaktní osoba: Sascha Wejlupek Tel.: 0049-6701-9383-0 www.ibs-scherer.cz


Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Kladno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sascha Wejlupek
313 100 629
personal|ibs-scherer#cz







Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.