OBCHODNÍ MANAŽER | NĚMECKÝ TRH

Staňte se součástí týmu společnosti, která je díky svým vědomostem a schopnostem vývoje úspěšnou technologickou jedničkou na trhu.

Aktuálně hledáme manažera pro klíčové zákazníky, který bude mít na starosti německou odbytovou oblasti.

Můžete být z celého Královehradeckého kraje, 70% času budete na cestách, administrativu můžete řešit formou HO.

Náplň práce:

- péče o stávající zákazníky a strategické získávání zákazníků nových
- plánování cest a organizování návštěv u zákazníků, vypracovávání zpráv o návštěvách
- péče o projekty
- zpracování statistik a reportů prodeje
- analýza a popis zákaznických požadavků
- vypracovávání odbytového rozpočtu pro danou oblast odbytu
- odpovědnost za obchodní výsledkyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- vzdělání elektrotechnického nebo provozně hospodářského zaměření
- silný technický background
- ideálně 3 roky praxe na obchodní pozici s technickým produktem (nejlépe v oblasti pohonné techniky či výrobců bílého zboží)
- velmi dobrá znalost NJ
- ochota cestovat - 70% pracovního času

Cizí jazyk:

Německy

Bonusy:

- fixní mzda + kvartální a roční prémie dle výsledků
- mobil, notebook, automobil i k soukromým účelům
- 5 dní dovolené navíc
- stravenky
- příspěvek na PP/ŽP
- jazykové kurzy
- možnost HO

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Key Account Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Hradec Kralove (GR)
(+420) 495 213 748
r#konecny#404708203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?