MANAŽER NÁKUPU | až 100 000 Kč

Jste zkušený stratég a vyjednávání s dodavateli je pro vás zcela přirozené? Máte zkušenost s vedením menšího týmu v oblasti nákupu ve výrobní společnosti? Zvládnete anglicky obchodní jednání? Pak jste náš člověk!
Hledáme někoho, kdo se nebojí sáhnout do stávajících procesů a vytěžit z nich maximum!

Jako MANAŽER NÁKUPU budete mít na starosti:

- celkové řízení nákupu všech přímých a nepřímých materiálů
- zajištění jejich včasného pořízení
- tvorbu strategie nákupu za účelem snižování nákladů a navýšení efektivity
- revizi smluvních podmínek u dodavatelů, optimalizace
- navazování strategických vztahů s klíčovými dodavateli
- průzkum trhu, identifikace nových dodavatelů pro nové komodity a výrobky
- vedení a rozvoj týmu
- nastavení a sledování KPI´s
- úzká spolupráce s vedením závoduZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
90 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- min. 2 roky praxe na vedoucí pozici v nákupu
- výborná znalost AJ - použití na denní bází
- zkušenost s vedením podřízených
- analytické schopností, strategické uvažování

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

Společnosti nabízí:

- závodní stravování
- sociální připojištění
- platy navýšené o inflaci
- velkou stabilitu společnosti!

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
D#Ulc#404485203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?