Strategický nákupčí | možný HomeOffice

Máte zkušenost ve strategickém nákupu? Komunikace v angličtině a orientace ve výkresovce vám nedělá problém?

Pokud hledáte zajímavou příležitost, tak zašlete CV!

A co Vás na této pozici čeká?
* zaštítění strategického nákupu přidělné komodity do výroby
* výběr vhodných dodavatelů, hodnocení dodavatelů
* komunikace a vyjednávání s dodavateli (s tuzemskými i zahraničními)
* dohled nad dodržováním smluvních podmínek s dodavateli
* pravidelný reporting
* vedení výběrového řízení
* příprava smluvZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
55 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenost na pozici strategického nákupčího
* zkušenost z výrobní společnosti - orientace ve výkresech
* pokročilá úroveň anglického jazyka pro denní využití

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na dopravu
* Půlroční a roční bonus
* Zdarma firemní obědy
* Cafeterie/Multisport karta
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Flexibilní pracovní doba
* možnost částečného HO

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
N#Fikerlova#407278203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.