Pracovníci ostrahy, strážní

Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí mít čistý trestní rejstřík, certifikát strážného výhodou. Pracovní doba je rozvržena do 12hod. směn (6-18, 18-6 hod.).
Náplň práce: evidence vozidel, drobná administrativa, obchůzková činnost
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.
Uchazeč/ka o zaměstnání kontaktuje zaměstnavatele nejdříve telefonicky (735 171 157, pracovní dny mezi 7.30 - 16.00) a domluví si schůzku - nechodit osobně na adresu místa výkonu, kontaktní osoba se tam nenachází.

Plat od:
15 600 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
03.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PhDr. Martin Dudák
735 171 157


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?