Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

Zvedání těžkých břemen, praxe v oboru výhodou,
znalost tureckého jazyka výhodou
Nabízíme: strava zdarma
První kontakt: e-mailem

Plat od:
21 800 Kč
Pracoviště:
Benešov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
17.07.2023
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marie Kostěncová
makost|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Obchodní zástupci

ZlínOBZOR, výrobní družstvo Zlín
35 000 - 45 000 Kč

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

KladnoSandwip s.r.o.
od 21 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

BrnoJednota, spotřební družstvo v
26 000 - 31 000 Kč

Prodavači v prodejnách

Praha-východVáclav Brandtl
25 000 - 27 000 Kč

Prodavači drogistického zboží, kosmetiky

PlzeňLACINA s.r.o.
19 000 - 22 500 Kč

Obchodní zástupci

Uherský BrodUNIGASTRO s.r.o.
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?