Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Zajištění přiměřené úrovně zásob. Provádění potřebných postupů a úkolů delegovaných nadřízeným mistrem nebo supervisorem (např. příjem, výdej, kontrola, přebalení, dodávky součástek apod.)
Smlouva určitá na dobu jednoho roku.
Zaměstnanecké výhody:
- roční bonus na základě splnění ročních cílů - firemní stravování
- možnost chodit na rehabilitaci do zdravotního střediska společnosti v rámci pracovní doby
- pro rodiny Family Day
- pro děti příspěvek na brýle
- Cafeterie
- příspěvek na životní a penzijní připojištění
Hlásit se e-mailem, telefonicky nebo osobně na adrese Heyrovského 476, 463 12 Liberec - Doubí

Plat od:
23 500 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.01.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Monika Smolíková
488 101 153
nabor|eu#denso#com







Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?