Všeobecní administrativní pracovníci

Vyhrazeno pro OZP. První kontakt e-mailem, telefonicky v době 9-14 hodin. Tel.: 775 776 627, 775 776 629 , e-mail: prace@miss-ostrava.cz
Požadavky: znalost práce na PC, MS Office (excel, word, outlook), internet, příjemné vystupování, komunikativnost, řidičský průkaz vítán

Zaměstnanecké výhody: osobní ohodnocení, prémie, penzijní připojištění

Úvazek: 15-20 hodin týdně

Nástup ihned

Plat od:
7 088 - 12 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kontakt
775 776 627, 775 776 629
prace|miss-ostrava#cz







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?