Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Kuchaři čínské kuchyně.
Kontakt: telefonicky, e-mailem.

Plat od:
20 000 Kč
Pracoviště:
Tábor
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.04.2022
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Suping Zhan
sekretariat|ctca#cz






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PrahaEvelimax, s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaKANG FEN LU s.r.o.
od 19 700 Kč

Kuchaři speciálních diet

PrahaDOMOV SENIORŮ VYSOČANY s.r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaY.D&H s.r.o.
od 23 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PrahaVISIT COMPANY s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaCafetal s.r.o.
21 300 - 21 500 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.