Všeobecní administrativní pracovníci

První kontakt e-mailem.

Co Vás čeká?
Přijímání a zpracování objednávek a požadavků přes interní systém či telefon
80 % času se jedná o administrativu, 20 % o telefonický kontakt
Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a výrobci
Co požadujeme?
Předchozí zkušenost se zpracováním objednávek nebo obdobně zaměřené pozice ze zákaznického servisu/logistiky
Výborné komunikační dovednosti a pozitivní přístup
Samostatnost a pečlivost
Partnera do týmu, který nebude mít problém dorozumět se anglicky (čeština není nutností)
Vztah k leteckému průmyslu
Co nabízíme?
Možnost přímo se podílet na rozvoji obdivovaného a jedinečného odvětví
Moderní kanceláře u Brna
Neustále pozitivně naladěný mladý tým
Interní školení, teambuildingy
Nástup je možný ihned nebo po vzájemné domluvě.

What awaits you?
Receiving and processing orders and requests via internal system or telephone
80% of the time it is administrative, 20% telephone contact
Cooperation with foreign colleagues, distributors and manufacturers
What do we demand?
Previous experience with order processing or similarly focused positions in customer service / logistics
Excellent communication skills and a positive attitude
Independence and diligence
A partner in a team who will have no problem communicating in English (Czech is not a necessity)
Relation to the aviation industry
What we offer?
Opportunity to directly participate in the development of an admired and unique industry
Modern offices near Brno
A constantly positive young team
Internal training, teambuilding

Job is available immediately or by mutual agreement.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Zaměstnanecké výhody: flefibilní pracovní doba

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Brno-venkov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
14.03.2022
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Alžběta Hanáčková
725 508 058
hanackova|airteam#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyPoličská nemocnice, s.r.o.
30 000 - 32 000 Kč

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

Mladá BoleslavMinisterstvo vnitra
od 26 550 Kč

Specialisté podpory podnikání, správci projektů

PrahaGreenland Commodities s.r.o
65 000 - 95 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KarvináLUMO PLUS s.r.o.
od 21 500 Kč

Úředníci jinde neuvedení

RumburkMěsto Rumburk
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.