Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

Místo výkonu práce: Hrochův Týnec a dále především Pardubický a Královéhradecký kraj
NÁPLŇ PRÁCE: Koordinace zaměstnanců - cizinců, organizační zabezpečení nástupu, asistence u lékařských prohlídek, koordinace zaměstnanců během pracovní doby, tlumočení během pracovní doby, osobní kontrola docházky zaměstnanců, asistence zaměstnanců při řešení potřebných záležitostí, komunikace s mistry ohledně plánování směn, asistence při zajišťování ubytování, dohlížení na chod ubytovny (správce ubytovny)
POŽADAVKY: aktivní znalost ukrajinského jazyka a komunikativní znalost českého jazyka (příp. slovenského jazyka); znalost maďarského, příp. dalšího jazyka výhodou, čistý trestní rejstřík; pracovitost, spolehlivost, pečlivost, řidičský průkaz skupiny B výhodou
Zájemci se mohou hlásit pouze na výše uvedené e-mailové adrese.

Plat od:
21 800 Kč
Pracoviště:
Chrudim
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2018
Obor a Profese:
Hosteska
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Křičenský


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

Jablonec nad NisouCENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽEN
od 15 975 Kč

Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

LiberecCENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽEN
od 21 000 Kč

Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

RokycanyCentrum pro zdravotně postižen
23 000 - 26 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?