Specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií

Místo výkonu práce : Praha
Způsob prvního kontaktu : e-mailem - lucia.tomasovicova@rossum.ai
Kontaktní osoba : Ing. Lucia Tomašovičová

Upřesňující informace :

NÁPLŇ PRÁCE - Manažer pro zákazníky * e-mail a telefonní komunikace se stávajícími klienty * péče o zákazníky * prodlužování kontraktů, onboarding klientů

CO Z VÁS DĚLÁ DOBROU VOLBU - * zkušenosti s obchodem, péče o zákazníky* výborné komunikační a prezentační dovednosti * nezávislost, spolehlivost, týmový hráč

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
29.01.2021
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lucia Tomašovičová
771 167 824 UŽ VE FIRMĚ NEPRACIJE
lucia#tomasovicova|rossum#ai







Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?