Systémový administrátor (Linux, IAM) (7311)

Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku mezinárodní společnosti zabývající se vývojem a provozem rozsáhlých e-shopů. Na této pozici budete: - plánovat denní postupy pro tým zaměřený na AIM, koordinovat práci týmu, kontrolovat plnění plánu - mít na starosti nastavení správné velikosti, zabezpečení a provozu platforem - věnovat se modernizaci a zlepšování výkonu - spolupracovat se solution architekty, vývojáři, partnery, helpdeskem - setkávat se s dodavateli pro vyhodnocování dodržování plánů - starat se o performační testy pro vysoce zátěžová období - mít možnost účastnit se konferencí, workshopů, tréninků - pracovat v mezinárodním týmu Požadavky: - velmi dobrá znalost Linuxu - velkou výhodou znalost Windows a Azure - znalost nebo ochota naučit se Docker, Kubernetes, Tomcat - plynulá znalost AJ (čtená i psaná) - velmi dobré komunikační schopnosti - výhodou obecná orientace v oblasti IT - zkušenosti se systémovou administrací Linux - ochota učit se prostředí NetIQ Nabídka: - společnost nabízí zaměstnanecký pracovní poměr (plný úvazek) či spolupráci na živnostenský list - jako své bonusy nabízí flexibilní pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, kurzy AJ, školení soft-skills, množství teambuildingů, příspěvky formou Cafeterie, Multisport kartu, relaxační zónu apod. Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIN. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?