Řídící pracovníci v oblasti strategie a politiky organizací

Životopis
Požadavky:
o Zkušenost s vedením výrobní společnosti z pozice manažera, s vedením
provozu a vedení středně velké společnosti minimálně 5 let.
o Vysokoškolské vzdělání technického ekonomického či právnického směru.
o Praktické znalosti v managementu, včetně strategického plánování.
o Zkušenosti s finančním řízením provozu a praktické ekonomické znalosti.
o Přirozená autorita a zároveň lidský přístup k lidem všech profesí a schopnost
motivace týmu k dosažení společných cílů, potřeba a umění stmelovat týmy.
o Skvělá schopnost komunikace, umění diplomatického jednání na všech
úrovních a zkušenosti s obchodními jednáními.
o Orientace na výkon a výsledek, schopnost dotahovat věci do konce a
požadovat to i od podřízených kolegů.
o Schopnost rozlišovat priority, řešit problémy konstruktivním způsobem, s
důrazem na hledání efektivních a udržitelných řešení.
o Etické chování a smýšlení, cit pro pravidla, systém a pořádek - jejich nastavení
a vyžadování dodržování.
o Dobré analytické schopnosti: schopnost analyzovat data a výsledky, zavádět
systémová nápravná opatření a vyhodnocovat efektivitu.
o Koncepční a strategické myšlení.
o Aktivní a samostatný přístup k práci, schopnost rozhodovat a zodpovídat za
výsledky.
o Aktivní anglický jazyk.
o Odolnost vůči stresu a schopnost zachovat chladnou hlavu v krizových
situacích.

Pracovní náplň:
o Komplexní řízení firmy a managementu dle pokynů jednatele společnosti.
o Řízení veškerých provozních a obchodních aktivit společnosti a jejich další
rozvoj.
o Stanovení firemních a finančních cílů a strategie pro jejich plnění.
o Odpovědnost za komplexní finanční výsledky společnosti - sledování
finančních ukazatelů, monitoring nákladů a controlling (finanční i systémový).
o Reprezentace společnosti a jejích hodnot ve vztahu ke klíčovým zákazníkům,
dodavatelům a dalším partnerským subjektům.
o Operativní řešení krizových a problematických situací se zákazníky a
dodavateli.
o Odpovědnost za dodržování jednoduché a účinné vnitřní organizační struktury
a systému, kdy každý přesně zná své povinnosti, odpovědnosti a pravomoci.

Co vám na oplátku nabízíme?
o Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
o Rozvíjíme potenciál zaměstnanců prostřednictvím vzdělávacích kurzů.
o Umožňujeme pružný začátek a konec pracovní doby.
o Nabízíme služební telefon, notebook a automobil i pro soukromé účely.
o Přispíváme na stravování, máme vlastní jídelnu.
o Poskytujeme příspěvek na dopravu.
o Pořádáme nezapomenutelné zaměstnanecké akce.
o Odměny za pracovní / životní jubilea.
o a mnoho dalších...

Plat od:
65 000 Kč
Pracoviště:
Otrokovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Hana Blahušová
725 266 730
personalni|zlinaero#eu







Prohlédnuté pracovní nabídky

Pracovníci ostrahy, strážní

120 - 120 KčRychnov n. Kněžnou Sekuro & group s.r.o.

Sekretáři (všeobecní)

od 19 700 KčPraha Diltana s.r.o.

Dělníci výkopových prací

od 20 000 KčPraha Mpi servis s.r.o.

Recepce/ostraha v domově pro seniory

118 - 118 KčPraha Fajn-brigady.cz

Nabíráme - bp - ostraha/security - milovice

135 - 155 KčMilovice Fajn-brigady.cz

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?