Sekretáři (všeobecní)

e-mail: diltana@seznam.cz
RJ, AJ– aktivní (další jazyk výhodou), zastupování organizací na jednáních, konferencích, seminářích, veřejných
slyšeních a fórech, příprava zpráv a informací, příprava prezentací, znalosti programů Word, Excell, internet, dobré
komunikační schopnosti, zodpovědnost, odolnost vůči stresu, služební cesty, praxe min 2 roky

Plat od:
19 700 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.04.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vitalii Bilobrov
diltana|seznam#cz







Prohlédnuté pracovní nabídky

Dělníci výkopových prací

od 20 000 KčPraha Mpi servis s.r.o.

Recepce/ostraha v domově pro seniory

118 - 118 KčPraha Fajn-brigady.cz

Nabíráme - bp - ostraha/security - milovice

135 - 155 KčMilovice Fajn-brigady.cz

Praktické sestry

26 290 - 38 640 KčHlučín Fontána, příspěvková organizac

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.