Č. Třebová: BRIGÁDA - ÚKLID

Když jde o jídlo, myslíme na vše. I na to, koho si vybrat do týmu. Přivítáme kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže zajistit hladký chod prodejny. Co u nás budete dělat: • zajišťovat úklid prodejny a jejího okolí Směny: • směny s vámi probereme při pohovoru • brigáda Koho hledáme: • jste spolehlivá/ý a zodpovědná/ý • je vám alespoň 18 let Proč si vybrat Billu: • pravidelný výplatní termín do 15. dne v měsíci • mzdové příplatky více než stanovuje zákon • zajistíme zaškolení dle našich standardů • pokud se vám práce zalíbí, můžete u nás kariérně růst Udělejte první krok a pošlete nám svůj životopis. Pokud nemáte po ruce životopis, alespoň do odpovědního formuláře stručně napište své zkušenosti. Budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem (raději kontrolujte také spam a hromadné zprávy, abyste náš e-mail nepřehlédli). Těšíme se na vás!
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Česká TřebováGenerální ředitelství cel
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

Česká TřebováRami Sinani
od 19 500 Kč




Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?