Všeobecní administrativní pracovníci

Požadavky: komunikativnost; spolehlivost, zodpovědnost v rámci svěřených úkolů; ochota a schopnost učit se technickým záležitostem; SŠ, jazyky: ideálně základní znalost AJ, znalost práce na PC Nabízíme: stálá pracovní doba (7,30 - 15,30 hod.); pracoviště v ČB. KONTAKT : 777 325 014; e.mail: jan.chaloupka@madex.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceMateřská škola Sedmikráska, Že
10 650 - 14 000 Kč

Úředníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

České BudějoviceJihočeský kraj
24 100 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceDětský diagnostický ústav, dět
21 800 - 29 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceZdravotnická záchranná služba
20 130 - 29 520 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceGDX Invest s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LitoměřiceMgr. Lucie Jursíková Brožková
30 000 - 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Karlovy VaryINTERALL CZ s.r.o.
od 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceOKRESNÍ SOUD V TEPLICÍCH
od 21 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Nový JičínSTK Roman Kučera s.r.o
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínRIGUM, s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?