Všeobecní administrativní pracovníci

Popis práce:
Hledáme schopného a iniciativního asistenta/ku k jednatelům, co se připojí k našemu dynamickému týmu v developerské a realitní společnosti. Tato role vyžaduje osobu schopnou zvládat široké spektrum úkolů od administrativní podpory až po koordinaci projektů. Hlavními povinnostmi budou zajišťování administrativní podpory pro jednatele, koordinace termínů a schůzek, komunikace s klienty a obchodními partnery, zpracování dokumentace a podpora v oblasti realitního a developerského projektu.
Požadavky:
- Vysokoškolské vzdělání (vč. dosud nedokončeného)
- Zkušenosti s administrativní prací výhodou, ideálně v realitním nebo developerském sektoru
- Schopnost organizovat a prioritizovat úkoly
- Velmi dobrá znalost práce s počítačem (MS Office), se zvláštním důrazem na Excel a PowerPoint
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu
- Zodpovědný přístup k práci a pečlivost v detailu
- Bezchybné písemné vyjadřování
- Řidičské oprávnění
- Aktivní znalost anglického jazyka výhodou
- Znalost trhu s nemovitostmi a stavebního průmyslu představuje výhodu
Nabízíme:
- Práce na plný úvazek, místo výkonu práce České Budějovice
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Stabilní pracovní prostředí v úspěšných společnostech s dlouholetou tradicí
- Unikátní možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání s ohledem na specifika developerského a realitního sektoru
- Motivující platové ohodnocení a širokou škálu benefitů
- 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, stravenkový paušál 116 Kč/den, kafetérie a další
- Přátelský a podpůrný kolektiv s důrazem na týmovou práci a profesní růst
Další podmínky:
- Nástup možný ihned
- Nekuřácké pracoviště
Kontakt:
Pokud máte zájem připojit se k našemu týmu a máte ambici podílet se na rozvoji našich společností, zašlete svůj životopis a motivační dopis na kontaktní e-mail: kysnarova@korzolipno.cz. V předmětu e-mailu uveďte "Pozice: Asistent/ka jednatele - developerská a realitní společnost".
Těšíme se na vaše přihlášky a případnou spolupráci!

Plat od:
30 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Kysnarová
kysnarova|korzolipno#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LitoměřiceMgr. Lucie Jursíková Brožková
30 000 - 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Karlovy VaryINTERALL CZ s.r.o.
od 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceOKRESNÍ SOUD V TEPLICÍCH
od 21 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Nový JičínSTK Roman Kučera s.r.o
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínRIGUM, s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.