Ostatní úředníci jinde neuvedení

Nástup 1.7.2024 nebo dohodou.
Úředník/úřednice:administrativní podpora vedoucí oddělení včetně evidence a archivace dokumentů, agenda nájemních smluv na městské byty, admin.činnost u vymáhání pohledávek mimo daňový řád, plnění úkolů člena přestupkové komise, zveřejňování smluv a objednávek v registru smluv, vyvěšování písemností na úřední desku a další činnosti dle pokynů nadřízeného
Požadavky: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, výborná znalost pravidel českého pravopisu a gramatiky, velmi dobré komunikační schopnosti, vysoká odolnost vůči stresu, přesnost, samostatné rozhodování a řešení problémů, časová flexibilita,
Výhodou: praxe v úřadu územního samosprávného celku, zkouška z kancelářského psaní
Platové podmínky: 9.plat.třída, po zapracování osobní ohodnocení, odměny a benefity
Bližší info: www.mestoprelouc.cz (úřední deska). Písemné přihlášky do 30. 4. 2024 do 11:30 hod.).


Plat od:
28 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Zuzana Hladíková
466 094 105
zuzana#hladikova|mestoprelouc#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

OpavaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.