Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru finančního.
Druh práce: úředník/úřednice oddělení místních poplatků odboru finančního Platová třída: 9 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 1. června 2024 nebo dohodou Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - rámcová znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn - znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn - do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti - dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
Výhodou: - praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě - znalost informačního systému GINIS.
Výčet požadovaných dokladů: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech - výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme: - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno) - odborné vedení v adaptačním procesu.
Lhůta pro podání přihlášek: do 21. května 2024 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Marie Bílkové, tel. 354 400 154, e-mail: bilkova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení místních poplatků Bc. Hany Richtrové, tel. 354 440 153, e-mail: richtrova@cheb.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Výběrové řízení proběhne dne 22. května 2024 v 9:00 hod. v budově Městského úřadu náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost č. 5, v přízemí vedle recepce. |