Ostatní úředníci jinde neuvedení

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru finančního. Druh práce: úředník/úřednice oddělení místních poplatků odboru finančního Platová třída: 9 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 1. června 2024 nebo dohodou Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - rámcová znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn - znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn - do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti - dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet). Výhodou: - praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě - znalost informačního systému GINIS. Výčet požadovaných dokladů: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech - výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Nabízíme: - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno) - odborné vedení v adaptačním procesu. Lhůta pro podání přihlášek: do 23. dubna 2024 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb. Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Marie Bílkové, tel. 354 440 154, e-mail: bilkova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení místních poplatků Bc. Hany Richtrové, tel. 354 440 153, e-mail: richtrova@cheb.cz. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Výběrové řízení proběhne dne 24. dubna 2024 v 9:00 hod. v budově Městského úřadu náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost č. 5, v přízemí vedle recepce.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
24 000 - 33 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
30 000 - 41 000 Kč



Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

OpavaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.