Hlavní účetní

Místo výkonu práce: Americká 22, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po 7:00-17:30 h, Út-Pá 7:00-15:00 h. Náplň práce: zpracování roční a měsíčních uzávěrek, zpracování měsíčních přiznání k DPH, zpracování a zaúčtování faktur (podvojné účetnictví). Požadujeme: znalost MS Office (vč. MS Excel), samostatnost, dobré komunikační schopnosti, 5 let praxe. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou, příspěvek na životní pojištění, 13. plat. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem (zaslat životopis).

Plat od:
40 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jaroslav Černík
354546130
cernik|sbdcheb#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Hlavní účetní

VyškovDomov na Polní, příspěvková or
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

PrahaČeská pošta, s.p.
30 000 - 34 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?