asistent/ka ředitele odboru

Působnost ÚSTR určuje zákon č. 181/20007 Sb. Ve kterém se mimo jiné píše, že ústav
• zkoumá a nestranně hodnotí dobu nesvobody a období komunistické totalitní moci, zkoumá antidemokratickou a zločinnou činnost orgánů státu, zejména jeho bezpečnostních složek, a zločinnou činnost Komunistické strany Československa, jakož i dalších organizací založených na její ideologii,
• analyzuje příčiny a způsob likvidace demokratického režimu v období komunistické totalitní moci, dokumentuje účast domácích a zahraničních osob na podpoře komunistického režimu a odporu proti němu,
• získává a zpřístupňuje veřejnosti dokumenty vypovídající o době nesvobody a období komunistické totalitní moci, zejména o činnosti bezpečnostních složek a formách pronásledování i odporu.

Ústav pro studium totalitních režimů je organizační složkou státu zabývající se výzkumem období 1938 -1989 s určitým přesahem. Podrobně je možné se s Ústavem seznámit na jeho webových stránkách i s charakteristikou nabízeného místa.

Plat od:
27 000 - 37 000 Kč
Pracoviště:
okres Hlavní město Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• minimálně SŠ s maturitou, vzdělání humanitního směru výhodou
• znalost práce se systémem GINIS výhodou
• velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
• komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem (německý či ruský jazyk výhodou)
• uživatelská znalost práce na PC
• praxe na obdobné pozici, zejména v oblasti státní správy a samosprávy výhodou
• preciznost, systematičnost, samostatnost, komplexní přístup k řešení problémů
• schopnost pracovat pod tlakem


Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

• zajišťování chodu sekretariátu odboru
• příprava pravidelných reportů pro ředitele odboru
• příprava jednání ředitele oboru, porad a dohled nad plněním zadaných úkolů
• zajišťování korespondence odboru, včetně hlídání zákonem daných lhůt, sledování termínů plnění povinností vyplývajících z grantových projektů
• komunikace s domácími i zahraničními partnery
• péče o chod spisové služby včetně jednání s poskytovateli softwarového řešení SSL
• zodpovědnost za proces administrativy

Nabízíme / benefity:

  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vzdělávání
  • • odpovídající finanční ohodnocení
    • kvalitní zázemí velké vědecko-vzdělávací instituce, organizační složky státu
    • 5 týdnů dovolené
    • 5 dní indispozičního volna
    • stravenky
    • FKSP
    • možnost dalšího vzdělávání.

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Asistentka, Administrativa - Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Vendula Pešková
+420221008537
personalni|ustrcr#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.