Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Náplň práce:
- Správa a údržba vozového parku společnosti a činnosti s tím spojené vč. komunikace s autoservisy.
- Zpracovávání podkladů v souvislosti s provozem vozidel.
- Zajišťování skladového hospodářství vč. komunikace s dodavateli.
- Zajišťování zásobování a správa poboček společnosti v rámci celé ČR, včetně inventarizace materiálu.
- Evidence dokumentů a další činnosti spojené s provozem vozidel, správa a stahování karet a dat z tachografů vozidel.
- Uzavírání smluv s dodavateli, reklamace.
- Komunikace s ostatními kolegy napříč společnosti. Odpovědnost za provozní a skladové zásobování.
- Nutná znalost práce s PC, řidičský průkaz sk. B, výhodou ŘP sk.C + E a profesní průkaz, pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost, časová flexibilita.

Nabízíme: mobilní služební telefon, notebook, zaměstnanecké benefity;

Plat od:
45 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Nymburk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jan Kovář
774 568 040
kovar|wcservis#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti zaměstnanosti

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Hradec KrálovéGenerální ředitelství cel
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.