Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Samoobslužná jídelna.
Pracovní doba pondělí - pátek, pouze ranní směna.

Kontakt osobně, e-mailem nebo telefonicky.
Kontaktní osoba: Miroslav Valenta, Jana Valentová

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Tábor
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.03.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Valentová
381211046
janavale|centrum#cz






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

BruntálDomov pro seniory Vrbno, přísp
18 900 - 23 510 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PřerovDomov Alzheimer Přerov z.ú.
28 000 - 30 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

HavířovZappares Pub s.r.o.
od 42 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Bruntál2M Production Agency s.r.o.
45 000 - 70 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Hrádek nad NisouRestaurant Hrádek n. N. s.r.o.
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?