Všeobecní administrativní pracovníci

HLEDÁŠ ZAJÍMAVOU PRÁCI SE SKVĚLÝMI KOLEGY?
Provozujeme unikátní internetové knihkupectví s nejširší knižní nabídkou v Evropě.
Působíme nejenom v Česku, ale také v dalších evropských zemích. Do mladého
týmu hledáme na HPP kolegu, který bude pečovat o naše zákazníky v Polsku.

NÁPLŇ PRÁCE: Komunikace se zákazníky v polštině – telefonicky a e-mailem, překlad textů do polštiny, vyhledávání informací na internetu.

POŽADUJEME: Komunikativnost, znalost polského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, znalost práce s PC – Word, Excel, e-mailový klient, internetový prohlížeč, schopnost
vyhledat informace na internetu.

NABÍZÍME: Slevy na prodávaný sortiment, občerstvení na pracovišti, stravenky 180 Kč hrazené ze 100 % zaměstnavatelem.

PRVNÍ KONTAKT: výhradně e-mailem: jobs@libris.to

Plat od:
27 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Vsetín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Kavinová
jobs@libris.to


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.