Úředníci v oblasti daní

Místo výkonu práce: Územní pracoviště v Děčíně Řetězová č.p. 1369/2a, Děčín I-Děčín Zástup na MD, RD. Pracovník Oddělení kontrolního: - Zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti. - Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Systémově zajišťuje a koordinuje činnosti, které jsou nedílnou součástí správy daní, v rozsahu svěřené působnosti. - Provádí postupy při správě daní podle daň. řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. - Samostatně provádí kontroly a vykonává další kontrolní působnost i ve složitých případech podle obvyklých postupů včetně kontrol subjektů, na které správce daně obdrží podněty od orgánů činných v trestním řízení, odborně zpracovává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení. - V rozsahu své působnosti vede správní řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví a ukládá pokuty. - Vyhotovuje zprávy o daň. kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami. - Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu. - Předává ze své činnosti podklady k vyměření či doměření daně příslušnému útvaru. - Na příkaz nadřízeného představeného plní další služební úkoly. Požadujeme - vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek) - ŘP sk. B výhodou - samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost - schopnost jednání s lidmi - znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů Nabízíme: - platové zařazení: platová třída 10, popř.další nárokové příplatky - předpokládaný den nástupu: 02.05.2024 - pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu rodičovské dovolené) - možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou - zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - motivační ohodnocení - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program Přihlášky do výběrového řízení: formou s

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Úředníci v oblasti daní

DěčínGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
24 100 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.