Recepční (kromě recepčních v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních)

Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí mít čistý trestní rejstřík.
Pracovní doba je rozvržena do směn: po 6 - 17, út 6 - 15.30, st 6 - 18, čt 6 - 15.30, pá 6 - 14 hod.
Náplň práce: přepojování telefonátů, ohlašování návštěv, otevírání vjezdu na parkoviště.
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Nástup možný ihned.
Uchazeč/ka o zaměstnání kontaktuje zaměstnavatele nejdříve telefonicky (735 171 157, v pracovní dny mezi 7.30 - 16.00) a domluví si schůzku - nechodit osobně na adresu místa výkonu, kontaktní osoba se tam nenachází.

Plat od:
10 065 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
29.04.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PhDr. Martin Dudák
735 171 157


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

PlzeňHOTEL VICTORIA s.r.o.
26 000 - 28 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

OstravaVysoká škola báňská - Technick
23 440 - 28 990 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

BruntálVojenská lázeňská a rekreační
24 000 - 26 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

PrahaKongresové centrum Praha, a.s.
27 000 - 31 500 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Český KrumlovFONTÁNA HOTEL, s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.