Úředníci ve skladech

manipulace a skladování zboží v moderním provozu, vychystávání a příprava zboží dle objednávek a zajištění expedice, dodržovní předpisů, znalost výrobního programu NETTOControl vítána dotované stravování, příspěvek na životní/penzijní pojištění a další benefity První kontakt e-mailem nebo telefonicky

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)

Žďár nad SázavouIMETAL s.r.o.
od 26 000 Kč

Ostatní pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)

Žďár nad SázavouAGROPODNIK, a.s., Velké Meziří
od 26 000 Kč

Pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)

Žďár nad SázavouDOMESTAV TREND s.r.o.
14 175 - 18 900 Kč




Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?