Nákupčí/ Purchasing Coordinator

Vaše náplň práce
  • spolupráce s manažerem nákupu
  • komunikace se zahraničními dodavateli / přepravci
  • budování vztahů s dodavateli jednotlivých značek produktů
  • administrativní podpora oddělení nákupu
  • komunikace s dalšími odděleními firmy, především Sales, Expedice a Marketing
  • kontrola souvisejících dokladů

Váš profil
  • SŠ vzdělání
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou - nákup, administrativa
  • odpovědnost a analyticko-technické myšlení
  • znalost anglického jazyka na úrovni B1/B2
  • výborné komunikační schopnosti
  • znalost MS Office a znalost SW pro sklad a logistiku výhodou

Naše nabídka
  • 5 týdnů dovolené
  • sick days
  • příspěvek na penzijní/ životní pojištění
  • multisport karta
  • výuka angličtiny na pracovišti
  • fitness v kanceláři
  • flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • odborné vzdělávání
  • možnost home office

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis. Ráda sdělím více informací na uvedených kontaktech. Těším se na Vaše reakce.

Pracoviště:
Chrášťany
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • SŠ vzdělání
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou - nákup, administrativa
  • odpovědnost a analyticko-technické myšlení
  • znalost anglického jazyka na úrovni B1/B2
  • výborné komunikační schopnosti
  • znalost MS Office a znalost SW pro sklad a logistiku výhodou

Bonusy:

  • 5 týdnů dovolené
  • sick days
  • příspěvek na penzijní/ životní pojištění
  • multisport karta
  • výuka angličtiny na pracovišti
  • fitness v kanceláři
  • flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • odborné vzdělávání
  • možnost home office

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis. Ráda sdělím více informací na uvedených kontaktech. Těším se na Vaše reakce.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Marketing
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslava Lugué
m#lugue|trenkwalder#com





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?