Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- dohled nad průběhem směny
- provádění kontroly
- drobné seřízení strojů
POŽADUJEME:
- znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost
- práci pouze v noci (7 hod úvazek)
NABÍZÍME:
- náborový příspěvek
- příspěvek na stravování
- možnost prodloužení pracovního poměru
KONTAKT: telefonicky 9 - 14, e-mailem nebo osobně na pracovišti (Nádražní 206, Jablonné nad Orlicí, pracovní dny 9 - 14)

Plat od:
28 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.03.2024
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Hovádková
724 218 752
martina#hovadkova|schulte-co#de






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

PardubiceVězeňská služba České republik
26 180 - 34 740 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.