Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Náplní Vaší práce by bylo zejména:
-vedení, organizace (vč. pravidelného i operativního plánování služeb v terénu) a kontrola práce týmu pečovatelů v terénu
-motivace a hodnocení svěřeného týmu pracovníků včetně řešení případných konfliktních situací na pracovišti
-zodpovědnost za materiální a provozní vybavení střediska
-administrativní činnost - běžná denní agenda, reporting, výkazy atd. související se zaměřením společnosti
-podílení se na tvorbě revizí standardů a metodik pracoviště
-systematické vedení pracovníků z oblasti přímé péče, účast na poradách, školení aj.
-další související činnosti

Jaké požadavky byste měl/a splňovat:
-min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
-uvítáme zkušenost ze zdravotnictví nebo sociální oblasti, zejména s vedením kolektivu
-uživatelskou znalost práce na PC - zejména MS OFFICE
-výborné komunikační dovednosti, pozitivně laděnou osobnost s velmi dobrými organizačními schopnostmi
-schopnost vést a motivovat kolektiv spolupracovníků, empatickou, vstřícnou a vyrovnanou osobnost
-logické myšlení, odolnost vůči stresu
-časovou flexibilitu
-čistý výpis z RT
-řidičský průkaz skupiny B
-velmi uvítáme zkušenost s vedením menšího ženského kolektivu

Co Vám můžeme nabídnout:
-nabízíme práci v přátelské atmosféře
-jistotu práce danou stabilitou zaměstnavatele na trhu práce
-práci v jednosměnném provozu
-možnost občasného home office
-slevy na regenerační služby
-možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, pravidelné supervize
-notebook a mobilní telefon i k osobnímu užívání
Oslovila Vás naše nabídka? Splňujete výše uvedené předpoklady? Neváhejte nás kontaktovat, těšíme se na Vás:)

Co Vám můžeme nabídnout:
-nabízíme práci v přátelské atmosféře
-jistotu práce danou stabilitou zaměstnavatele na trhu práce
-práci v jednosměnném provozu
-možnost občasného home office
-slevy na regenerační služby
-možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, pravidelné supervize
-notebook a mobilní telefon i k osobnímu užívání

kontakt: e-mail, telefonicky od 08:00 do 15:00 hod.,

Plat od:
26 400 Kč
Pracoviště:
Turnov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.04.2024
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Conte
777 831 749
personalni|spokojeny-domov#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

PardubiceVězeňská služba České republik
26 180 - 34 740 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.