Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: . státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a následujícího zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území ČR . dosažení věku 18 let . způsobilost k právním úkolům . bezúhonnost . ovládání českého jazyka Požadavky uchazeče: . úplné středoškolské vzdělání . praxe ve veřejné správě výhodou . uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office) . vysoká pečlivost, důslednost, schopnost týmové spolupráce, zodpovědnost . řidičský průkaz skupiny B výhodou . zvláštní odborná způsobilost v oblasti dopravy a silničního hospodářství výhodou Pracovní náplň: . výkon státní správy a samosprávy na úseku dopravy a silničního hospodářství . zpracování dokumentů objednávek, dodavatelských smluv, evidence dokumentů v registru smluv, kontrola jejich věcné a cenové správnosti a úplnosti dokladů k uzavření smluv . znalost a orientace v systému katastru nemovitostí a pasportu komunikací . výkon samostatné působnosti se zaměřením na pořádek a čistotu městského obvodu . správa a údržba městského zařízení obvodu . podklady a příprava stanovisek pro vyjádření ke stavbám v rámci územního či stavebního řízení . příprava stanovisek odboru k majetkoprávním operacím . zpracování a kontrola materiálů spojených s činností odboru při projednání rady a zastupitelstva městského obvodu . technická správa majetku svěřeného do správy městského obvodu v oblasti místních komunikací, veřejných ploch, veřejného osvětlení a budov Platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Nástup do pracovního poměru: 1.5.2024 Pracovní poměr: plný úvazek Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, dny sociálního volna a zaměstnanecký sociální fond, 25 dnů dovolené Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: . přesné označení výběrového řízení . jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (jde-li o cizího státního příslušníka číslo dokladu o povolení k pobytu), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis uchazeče . povinné přílohy k přihlášce: - strukturovaný životopis obsahující údaje o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce - písemný souhlas se zpracováním, uchováním a poskytnutím osobních údajů třetím osobám pro účely výběrového řízení, a to po celou dobu jeho trvání Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro podání přihlášek uchazečů je 02.04.2024 ve 12:00. Způsoby podání přihlášky: . osobně na sekretariátu Úřadu městského obvodu Liberec – Vratislavice nad Nisou . poštou na adresu Městský obvod Liberec – Vratislavice nad Nisou, Tanvaldská 50, 463 11 Liberec 30 . datovou schránkou (ID DS p7vb6nr)

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

Nové Město n. MetujíMěsto Nové Město nad Metují
24 100 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.