Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

Pracoviště: Úřad práce České republiky Oddělení specializované pracoviště Odboru klientských služeb GŘ Služební působiště: Krajská pobočka v Liberci Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - Zajištění agendy nepojistných sociálních dávek formou administrativního zpracování žádostí z online kanálů. Při své činnosti se řídí platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek. - Realizace administrativních úkonů v jednotlivých dávkách, podle postupů pro zpracování podání klientů na Specializovaném pracovišti. Posuzování podkladů z hlediska jejich úplnosti, včetně příloh doložených klientem/žadatelem. - Výkon činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům z hlediska formální správnosti žádostí a příloh, které jsou administrovány. - Komplexní administrace žádostí o nepojistné sociální dávky včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověření potvrzení a dokladů. - Spolupráce se správními úřady ve věci administrace žádostí na Specializovaném pracovišti. - Zajišťování agendy zaměstnanosti formou administrativního zpracování žádostí klientů z online kanálů. - Provádění administrativních úkonů v jednotlivých agendách zaměstnanosti, podle postupů pro zpracování podání klientů/žadatelů na Specializovaném pracovišti. - Posouzení podkladů z hlediska jejich obsahu, úplnosti, včetně příloh doložených klientem, prohlášení klienta. - Výkon činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům z hlediska formální správnosti žádostí a příloh, na jejichž administrativním zpracování se zaměstnanec podílí. - Zadávání a kontrola údajů v registru de miniminis. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vyšší odborné vzdělání - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti – schopnost jednat s klienty a zaměstnavateli - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. května 2024, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců - jedná se o služební místo v pracovním poměru, které následně bude pře soutěžen

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 000 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
27 250 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéÚřad pro zastupování státu ve
22 000 - 35 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
23 390 - 34 370 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

BrnoOkresní soud Brno - venkov
24 100 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.