Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Komplexní zajišťování správy majetku obce. Přijímání požadavků na opravy, včetně jejich prověřování. Evidence stavu nemovitostí, vedení agendy měřidel, přijímání stížností na mezilidské vztahy a dodržování domovního řádu ve svěřených objektech. Spolupráce a komunikace s odborem majetkové správy a sportu, domovníky, pracovníky CBL a dodavateli energií a služeb v nemovitosti. Příprava a realizace fyzického exekučního stěhování. Komunikace s nájemníky apod. Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem následné změny na dobu neurčitou. Hlásit se e-mailem, telefonicky do 9.5.2024 nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dv.107,105. Výběrové řízení proběhne v květnu (termín bude upřesněn).

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 000 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ŠumperkÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.