Specialisté v oblasti propagace a reklamy

Procenko Elena, e-mail: director@leptrading.cz

- min. bakalářské vzdělání
- nutné - znalost AJ na komunikativní úrovni
- nutné - znalost a praxe v oblasti e-commerce
- vyhledávat nové kreativní reklamní formy online marketingu (aktivity na webu, prezentaci na sociálních sítích, spolupráci s influencery)
- tvorba marketingových kampaní/materiálů/newsletterů cílených na klienty
- tvorba optimální marketingové strategie
- pokročilá znalost MS Office, zejména Word, Excel, Powerpoint

Zaměstnanecké výhody: nejsou

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Specialista marketingu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Procenko Elena
director|leptrading#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

OstravaMoravskoslezská vědecká knihov
od 26 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PlzeňW & P EURONOVA s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaPoděbrady.ru, s.r.o.
od 26 500 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

PrahaMemorial Česká republika, z.s.
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.