Specialisté v oblasti propagace a reklamy

1. kontakt: Rudomilov Ilja, e-mail: firma@podebrady.ru

Plánování kampaní pro reklamu a propagaci produktů firmy.
Vypracování a schválení podrobného plánu propagace.
Výpočet přibližných nákladů na kontakt v cílové skupině, hledání a implementace nástrojů k přilákání
publika.
Kontrola a účtování umístění, analýza efektivity, příprava reportů o výsledcích kampaní.
Vývoj a schvalování materiálů pro propagaci.
Práce s partnery pro umístění.
Průzkum trhu, vyhledávání partnerů, navazování kontaktu, hledání formátu spolupráce, schvalování
textových, obrazových a audiovizuálních materiálů k propagaci.
Plánované platformy pro umístění: Telegram, Youtube, Facebook, X, Instagram.
Částečný dohled nad vizuální úpravou stránek

Požadované dovednosti:
Vysokoškolské vzdělání humanitárního zaměření.
Praxe minimálně tři roky.
Znalost základů propagace v Telegramu, Facebooku, Instagramu, práce s analytiky.
Znalost ruského (úroveň rodilý mluvčí), českého (B2) a anglického jazyka (B2).
Praxe v práci s grafickými a video materiály (Adobe Photoshop, Adobe Lightroom, DaVinci Resolve).

Plat od:
26 500 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.05.2024
Obor a Profese:
Specialista marketingu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilja Rudomilov
firma|podebrady#ru






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaVMLY&R s.r.o.
od 40 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PlzeňW & P EURONOVA s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaLifeCode s.r.o.
od 27 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?