Specialisté v oblasti propagace a reklamy

Procenko Elena, e-mail: director@leptrading.cz

- min. bakalářské vzdělání
- nutné - znalost AJ na komunikativní úrovni
- nutné - znalost a praxe v oblasti e-commerce
- vyhledávat nové kreativní reklamní formy online marketingu (aktivity na webu, prezentaci na sociálních sítích, spolupráci s influencery)
- tvorba marketingových kampaní/materiálů/newsletterů cílených na klienty
- tvorba optimální marketingové strategie
- pokročilá znalost MS Office, zejména Word, Excel, Powerpoint

Zaměstnanecké výhody: nejsou

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Specialista marketingu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Procenko Elena
director|leptrading#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

OstravaMoravskoslezská vědecká knihov
od 26 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PlzeňW & P EURONOVA s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaPoděbrady.ru, s.r.o.
od 26 500 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

PrahaMemorial Česká republika, z.s.
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.