Ošetřovatelé v oblasti ambulantních a terénních služeb a domácí péče

CO VÁS U NÁS ČEKÁ: o budete vykonávat pečovatelskou práci v přímé péči v domácnosti klienta (zástupy za nepřítomné zaměstnance) o naši klienti potřebují Vaši pomoc při osobní hygieně, oblékání, polohování, pohybu, přípravě a podání stravy, drobných nákupech, úklidu a dalších nezbytných úkonech o očekáváme kladný vztah k práci s lidmi, laskavé chování ke klientům i spolupracovníkům, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, sociální cítění a empatii o neobejdete se bez čistého trestního rejstříku, dobrého zdravotního stavu a řidičského průkazu skupiny B (aktivní řidič). CO MŮŽETE OČEKÁVAT OD NÁS: o zajímavou a pestrou práci, která dává smysl o nabízíme práci na dohodu o provedení práce, dohodu o pracovní činnosti o práci v dopoledních hodinách a pouze v pracovních dnech (pondělí až pátek) o mzda 144,60 Kč/hod. PRVNÍ KONTAKT: telefonicky na čísle 735 700 980 mezi 8:00 -14:30, emailem na adresu romana.kladivova@valmez.charita.cz nebo osobně v sídle na adrese Kpt. Zavadila 1345, Valašské Meziříčí.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?