Specialisté v oblasti logistiky

První kontakt: e-mailem nebo telefonicky

CO BUDETE DĚLAT:

- Koordinovat domluvu termínu a rámec průběhu externí inventury s externí společností
- Zajišťovat ve spolupráci s IT potřebné podklady pro externí inventuru
- Dohlížet, monitorovat a koordinovat průběh externí inventury.
- Na základě požadavku zadávat do systému ELIS limity zásoby vzorků
- Sbírat a vyhodnocovat data o poškozených produktech
- Zakládat ve Finis skladovou výdejku a inventurní i skladovou příjemku

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

- Práci s informacemi
- Týmovost
- Orientaci na výsledky
- Zkušenost s prací v systému Finis
- Angličtina na úrovni B2

Zaměstnanecké výhody: stravenková karta, firemní autobusová doprava, zaměstnanecké slevy

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.



Plat od:
32 000 - 36 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
25.01.2024
Obor a Profese:
Vývojový inženýr
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Hodál
+420607024405
petr#hodal|notino#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti dopravy

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
50 000 - 60 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.