Nákupčí

Pozice: Vedoucí nákupu
Kontakt: Donátová Kristýna Mgr., tel.: 602 479 811, e-mail: donatova@zrup.cz
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Vedení nákupního oddělení a menšího týmu nákupčích
Zajišťování nákupu dle podkladů ve správném množství, jakosti a termínu
Zpracování všech skladových dokumentů v HELIOS
Výběrové řízení - Tendry materiálu a dopravy
Příprava a aktualizace certifikátů a testů pro předání stavby
Schůzky s dodavateli, podmínky spolupráce
Koordinace nákupu s výrobou a montáží
Zaměstnanecké výhody:
160 Kč stravenky, týden dovolené navíc, firemní akce, firemní tarif od Vodafone,
Nástup od 1.2.2024 na dobu určitou do 31.1.2025. Mzda: 50 000,- až 60 000,- Kč
Místo výkonu práce: ZRUP Příbram a.s., Žežická č.p. 522, Příbram VII

Plat od:
50 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Příbram
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Kristýna Donátová
602 479 811
donatova|zrup#cz






Podobné nabídky práce

Nákupčí

PřerovAstron Buildings s.r.o.
35 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

JihlavaJIHLAVAN, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč

Nákupčí

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
od 28 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.