Nákupčí

Možnost práce z domu (homeoffice).

Náplň práce:
vyjednávání s dodavateli, nákup výrobního materiálu, optimalizace skladových zásob, aktivní spolupráce zejména s oddělením inženýringu a výrobou, organizace chodu skladu, vedení 2členného týmu, možnost zlepšovat chod oddělení a uplatnit nové nápady, související administrativa, reportování a práce s daty, vedení dokumentace a podkladů pro účetní evidenci

Požadavky:
SŠ vzdělání technického směru; logické myšlení, rozhodnost, vytrvalost, vyjednávací a komunikační dovednosti, schopnost stanovit priority, schopnost domluvit se anglicky, dobrá znalost práce na PC, MS Office, řidičský průkaz sk. B, praxe na obdobné pozici výhodou (není podmínkou)

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: m.davidova@astron.biz;
- telefonicky na čísle 581 250 241 - paní Martina Davidová

Plat od:
35 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Davidová
581250241
m#davidova|astron#biz






Podobné nabídky práce

Nákupčí

PohořeliceNERIA INDUSTRY a.s.
33 000 - 35 000 Kč

Nákupčí

PřerovTIGEMMA, spol. s r.o.
od 35 000 Kč

Nákupčí

ZnojmoZnora spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Nákupčí

Velké MeziříčíSANBORN a.s.
od 28 000 Kč

Nákupčí

VsetínSONAVOX CZ s.r.o.
50 000 - 55 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.