Technik servisního centra

Hledáte práci v elektro oboru? Máte zkušenosti s opravami elektroniky?
Chcete mít důležitou roli ve stabilní společnosti?

Hledáme seniorní kandidáty na pozici Technika servisního centra.

Náplní práce je:
- Diagnostika desek plošných spojů
- Opravy a testování desek plošných spojů u notebooků
- Pájení SMD a THT komponentů
- Vedení systémové dokumentace

Lokalita: Brno Slatina
Pouze ranní směny Po - Pá!Zašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Jihomoravský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Manuální zručnost, pečlivost
- Orientaci v elektrotechnických schématech a komponentech
- Dobrou znalost PC (zejména hardware)

Výhodou bude:
- SOU/SŠ elektro
- Zkušenosti s opravami a diagnostikou el.zařízení
- Zkušenosti s pájením

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- Bonus až 2000 Kč měsíčně
- 300 Kč měsíčně na benefit kartu
- dovolená 5 týdnů
- sick days
- flexibilní začátek pracovní doby do 30 minut
- stravenkový paušál (55 Kč/ den)
- narozeninové poukazy
- odborná školení a tréninky
- možnost kariérního růstu
- jazykové kurzy
- posilovna přímo v areálu
- pravidelné mimopracovní setkání a akce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Servisní technik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Brno (GI)
a#jarosova#404949203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?