Odborní pracovníci organizace a řízení

ASISTENTI REALIZACE ZAKÁZEK

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
NÁPLŇ PRÁCE: technické a administrativní řešení zakázek zdravotnické techniky
POŽADUJEME: základní znalost PC, řidičský průkaz sk.B - aktivní řidič
NABÍZÍME: růst kvalifikace a odbornosti, možnost nastavení benefitu po 3 měsících zkušební doby
PRVNÍ KONTAKT: zaslání životopisu na email: navratil@ekona.eu
ov. 12.3.

Plat od:
28 000 Kč
Pracoviště:
Valašské Meziříčí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.03.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslav Navrátil
navratil|ekona#eu






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

Nové Město n. MetujíMěsto Nové Město nad Metují
24 100 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?